平素は弊社取扱商品をご愛顧いただき、誠にありがとうございます。

 

■メンテナンス日時

2016年7月26日 0:00 〜 3:00まで (日本時間)


上記期間におきましては、全ての「KOJIMA PRODUCTIONS STORE」サービスがご利用頂けません。
※メンテナンス中の進行状況によって完了時間が多少前後する場合が御座います。ご了承下さい。


■お問い合わせ

システムメンテナンスにより、「KOJIMA PRODUCTIONS STORE」の問い合わせフォームもご利用頂けません。
「KOJIMA PRODUCTIONS STORE」のお問い合わせにつきましては、メールでの直接連絡のみ受付を行います。

メールアドレス:support-kojima-productions@gsls.biz

※お問い合わせに関しましては、2016年7月26日以降よりお問い合わせ頂きました順番に、
 順次ご対応・ご返信とさせて頂きますので、ご返信にお時間がかかる場合がございます事、予めご了承下さい。






Thank you very much for shopping at the KOJIMA PRODUCTIONS STORE.
The KOJIMA PRODUCTIONS STORE will soon be undergoing system maintenance in preparation for a grand re-opening.

All services offered at the KOJIMA PRODUCTIONS STORE will be unavailable during the dates and times listed below.

We’d like to offer our most sincere apologies to our customers for this inconvenience, and hope for your patience and understanding.

 

■ KOJIMA PRODUCTIONS STORE Closed for System Maintenance

Jul. 26, 2016 0:00AM - 3:00AM (JST)


Please note that all services offered at the KOJIMA PRODUCTIONS STORE will be unavailable during this time.

* Depending on circumstances, the maintenance may last longer than anticipated.


■ Customer Support


The KOJIMA PRODUCTIONS STORE customer support contact form will be unavailable during the system maintenance window.

We ask that all customers wishing to reach the KOJIMA PRODUCTIONS STORE customer support team to please contact us via email.

Email: support-global-kojima-productions@gsls.biz

※ All inquiries will be answered in the order received from Jul. 26, 2016. As response time may be a bit longer than usual, we ask for your patience and understanding.